CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, March 22, 2011

P0RT DICKSON yg best !!


BEST GILER time nih . bercuti di PD . kami xrancang pun sbnarnye . kbtulan semue free time nih . sistem kewangan pun ok . ape lg bercuti la . huhu . kami tolak jumaat mlm . sampai sane lbih kurang kul 2pg mcm tu la . kami konvoi 3 kete . tp dari kl 2 krete jer . aty (viva) ita (kelisa) pastu paan (gen2) mnyusul dari melake . mmg syiok r ! yg ta bleyh blar nye . kami terpisah seketika . sbb ati slh masuk simpang . hahahah . pada mulanya . kami ingat simpang ati tu btol . ati pon kompiden jer . tunggu lps tol dgn lori lalu yg sgt banyak & laju .  call awa kate dh nk smpai tol . tunggu punye tunggu . haaaaaa ! mmg kompem kami trsalah simpang ! kah kah . ati la nye pasal . huhu . xde la . kami 1 krete xsure . jrg kot lalu nk mnghale ker bangi tu . lagi2 ikut ampang ! hahahaha . xpe yg penting kami jumpe balik jalan . klakar btul mereke dan mereke ni . hahahah . sampai jer hotel . kami berehat , tukar bju . ape lagi ! BBQ time . pkul 3pg ! ngok2 tul . hihi . kbtulan sambut skali bufday dinie n paan skali ! ade kek mlm tuh . klu nak taw resepi bbq mlm tu yg paling sedap drpd sblum2 ni . ayam berlebih2 kot mlm tuh . smpi bwk nek atas . bnde yg tak di sangka . ayam2 lebih tu di sambung oleh bdk kecik yg brnama ayu . hahah padahal aku pon join skali . huhuhu . bdk2 pompuan yg lain dh terbongkang tdo . lagi2 pqa ! haiiihh ! tdo jerrr . yg lelaki lak sebok main card ! hahaha siap p beli kat 7E lg . aku plak lpk bilik smbil dgr lagu kt bb AWA . huhu dgr punye dgr . bb AWA lak dgr suare aku bdgkur ~ hahahahahaha . zzzzzZZzzzzZZzzzzzZZzz~
keesokan hari nye . bdk2 pompuan ni memekak kat telinge kami . BANGUN!!!!!!!!!!!!!!! pukul 8pg . awl lg kot . sebok je . mmkak plak tuh . nk g mndi laut je pon . hahahah . dh la sejuk nk bgn mmg ssh la kan . dh la tdo pon kul bpe je . 5 minit kmudian , diorg pon senyap ! ape lg . da kua la tu . aku pon smbg tdo . ingt da diam rupe2nye kul 10 diorg balik bilik balik . memekak lg ! tp time tu mmg nk bgn pon . hahahha . xbnyk cite trus bgn buat ape2 yg ptot lu . then bru kua g laut . smpi jer tluk kmang . perut pon dah buat konset jom heboh dah . kami pon g la mlantak lu . dah mlntak dgn sknyang-kenyangnyer . kami pun bincg ape aktiviti lps ni . APE? banana boat ? aku dh la cuak nak naik bnde tuh . klu bg banana split ok la gak . sedap pun sdp . huhu . ape lgi . jd beg sitter la jwbnyer . kahkahkah ! dorg pun dh pnt ! kami pon balik la hotel siap2 nk checkout . dh settle hotel kami pon cari tmpt nk lpk . akhirnye kami lpk d tmpt yg sentiase jd pilihan kami kalu dtg PD ni . gerai di tepi laut tuh . aku pun suke gak lpk situ . sbb balik jer boleh bli suar pendek . huhuhuhuhuhubhu. k la sampai sini jer cerita ni . ape2 pun kamu semua mmg best gilak ! love u all ! ! ! !

0 comments:

Post a Comment